/ vi plåtar låtar /

Vi plåtar låtar v.3

"Vi plåtar låtar 2015" är uppstyrt av Tobias Fischer som har skapat en playlist med låtar, en för varje vecka under 2015. Tanken är att bildsätta låtarna som i en form av ett kollektivt soloprojekt. Det känns kul att göra ett projekt som sträcker sig över så lång tid och ännu roligare är det att det finns fler som gör det så att man kan titta på andras bilder och se hur de har tolkar och valt att bildsätta samma låtar.
 
Jag upptäckte "Vi plåtar låtar 2015" tidigare i veckan och hoppar därför rakt in på vecka 3. Vecka 1 och 2 ska jag nog försöka klämma in nästa vecka.
 
Don't you worry 'bout a thing skriven av Stevie Wonder och framförd av John Legend är låten för vecka 3.
 
 
Jag föredrar orginalet av Stevie Wonder. Det är en mysig låt som får mig att tänka på hur man vill ta hand om sina närmaste. Därför valde jag föräldrar och barn till mina bilder.
Vi plåtar låtar 2015