/ gatufoto och människor /

Yelle

 
I onsdags uppträdde Yelle på Malmöfestivalen. Fransk elektronsik popmusik. Jag gick direkt från Jobbet till festivalen. Jag gick runt själv och fotade och hade tänkt äta något innan spelningen började vid 8. Jag gick runt och tittade på alla matstånden på Gustav Adolfs torg men utan att hitta något som lockade.
 
Så det slutade i alla fall med att jag promenerade vidare och insåg vad det var jag saknade, det var ju Mia (och bebismagen, såklart)! Jag hade ju bara träffat dem en kort stund på morgonen och vi skulle inte få så mycket tid tillsammans om jag åkte hem efter konserten, så jag valde att hoppa över den. Jag kan helt enkelt inte vara utan Mia och bebismagen för länge, jag mår inte bra av det. Jag behöver min älskade fru och vår son som fortfarande ligger kvar i sin mammas mage. Jag älskar er båda så otroligt mycket!
 
Jag har inga bilder från konserten, och det är jag jätteglad för! Här kommer lite blandat från festivalen istället.
 
 
Malmö / Malmöfestivalen / Malmöfestivalen2015