/ allmänt /

Svensexa

I lördags vaknade jag när Mia gick runt i lägenheten, med många tunga steg. Gott med frukost tänkte jag. Men när jag vände mig om i sängen såg jag Mia ligga där bredvid mig. Oh no! Det är nu det händer, tänkte jag, det är nu jag blir mördad i min säng!
 
 
Men istället för mitt eget mord fick jag yrvaket njuta av en QP från donken i en lagom trång bil. Lagom trång som i att det var trångt i baksätet bakom mig, i framsätet var det najs! Sen var det dags för fler små bilar. Grattis till vinsten Mauritz, bra kört!
 
 
Efter några takterrass-öl i västra hamnen med lite roliga bilder åkte vi vidare till Tykarpsgrottan, som lyckligtvis är fladdermöss-tom på sommaren!
 
 
Kvällen avslutade vi med grillning, öl, kubb, mer öl och musik innan det var dags för övernattning i Hobbit-hus-liknande Grottbyn vid Skånes Djurpark
 
 
Den stekheta dagen-efter spenderades tillsammans med nordiska djur, glassar och grillade korvar.
 
 
Tack killar för en superbra svensexa!
Gokart / Grottbyn / Skånes Djurpark / Svensexa / Tykarpsgrottan