/ vi plåtar låtar /

Vi plåtar låtar v.8

Girls just wanna have fun sjunger Cyndi Lauper och jag väljer att gestalta det med en provdocka med fina kläder och drömar istället för huvud. Jag höll på att glömma att plåta en låt den här veckan men såg den snyggt klädda provdockan hemma hos Mias syster ikväll, med den passande skylten hängandes bakom sig.
 
 
Jag är jättenöjd med veckans bild trots min obefintliga planering och medelmåttiga utrustning, som visserligen följer devisen "den bästa kameran är den man har med sig" (=mobilkameran). Tekniskt är den ganska svag med lite ljus och dålig kamera men konceptuelt är jag som sagt jättenöjd.
 
Jag vill också poäntera att bilden inte avspeglar Mias systers personlighet utan snarare visar hennes inredningstalang. Vidare skulle jag också rekommendera alla, både pojkar och flickor, att lägga ifrån sig sitt huvud ibland och drömma lite istället!
 
Vi plåtar låtar 2015