/ landskap och natur /

mystisk skog och solig strand

Härligt solljus, underbart sällskap och lite intervallträning...
Här kommer ytterligare en tillbakablick, ett djupdyk ner i arkivet. För nästan exakt ett år sedan var jag och Mia nere i Höllviken och hälsade på min pappa och min bonusmamma. Vi åkte ner för att överraska min pappa och laga en födelsedagsmiddag. Vi satte igång ett långkok (boeuf bourguignon) och sedan tog vi en långprommenad med kaffetermos och fika. Jag hade såklart med kameran.
 
Det blir riktigt bra intervallträning, det går till så här: vi går tillsammans och jag hittar något jag vill fota, de andra väntar snällt. Men efter 3 fotosessioner inser de att de inte orkar vänta i all evighet, vilket innebär att de fortsätter gå, och då får jag springa ikapp, och så fortsätter det!
#1 / / Koffe:

Super härliga bilder!

Svar: Tack!
Robin