/ allmänt / landskap och natur / resa / stad och arkitektur /

första halvan av 2013

Här kommer första delen av min årsresumé för 2013. Ett mycket händelserikt år för min del!
För snart exakt ett år sedan firade Mia och jag in 2013 med en weekend i London. Några dagar fulla med god mat, mycket shopping och lite sightseeing också! Här är Millenium Bridge under ett av de få tillfällena utan regn.
 
I januari året åkte jag och Mia till Tylösand tillsammans med min pappa och bonusmamma. Vi bodde nästan helt ensamma i den lilla camping-stugbyn strax norr om Halmstad. Det var jättesnöigt och svinkallt, men som tur var hade vi soligt och fint väder båda dagarna.
 
I början på mars åkte Mia och jag till Ystad Saltsjöbad där vi förlovade oss inne i ett privat rum som vi smög in i medan där var olåst. I rummet fanns en liten pool och det spelades avslappnande musik. Supermysigt! Därefter har bröllopsplaneringen påbörjats, vigselplats, festlokal och präst bokats!
 
Ytterligare en utflykt gjorde Mia och jag tillsammans med min pappa och bonusmamma, denna gång till Kullaberg i nordvästra Skåne. En jättebra plats för att fota, jag hoppas få återvända snart med mina nya filter som jag fick i julklapp av Mia och hennes familj.
 
Midsommarafton firade Mia och jag med två vänner en kort cykeltur utanför Karlshamn i en liten mysig sommarstuga som ligger precis bredvid en liten sjö (bilden ovan) och lika nära havet med utsikt över skärgården. Det blev en härlig kväll med god mat och många skratt! Och lillgamla som vi är påbörjade vi cykelturen hem innan det var helt mörkt. Det finns annat än bakfylla som lockar helt enkelt!
Årsresumé
#1 / / Annika:

Fina bilder :)

Svar: Tack! =)
Robin