/ allmänt / landskap och natur / resa / stad och arkitektur /

andra halvan av 2013


Efter midsommar följde en sommar med riktigt bra väder och i juli några veckors semester som jag mest spenderade i södra Skåne och även lite i Karlshamn hos Mias föräldrar.
 
Jag och mamma åkte till Wanås slott för en heldag med utomhuskonst, som jag hoppas att man får klättra på, för det gjorde jag!
 
I slutet på både sommaren och augusti åkte vi till New York för att fira Mias föräldrar 50-årsdagar. För Mia och mig blev det ett återbesök till världens bästa stad. Vi var nämligen där precis 2 år tidigare.
 
Några veckor efter hemkomsten från New York började jag blogga, något jag hade funderat över ganska länge. I  och med bloggandet har jag börjat fota mer och dessutom ser jag till att det blir något av alla bilder. Det har definitivt tagit mitt fotograferande och bildbehandlande till en ny nivå!
 
I november åkte Mia och jag till Stockholm för att hälsa på min kompis som flyttat dit. Det var en riktigt rolig helg även om vädret inte var på vår sida.
 
I höst har det dessutom blivit två resor till Barcelona för min del, en studieresa med jobbet och en med familjen för att fira pappas 60års dag!
 
Det var hela mitt år sammanfattat med ett tiotal bilder, mycket händelserikt alltså, jag ser fram emot en lite lugnare vår innan det är dags för en sommar full av bröllops-fixeri och sedan bröllopsresa. Tack Mia och alla andra nära och kära för ett jättefint år!
Barcelona / STHLM / Sergels torg / Stockholm / Turning Torso / Wanås Slott